Jesteś tutaj:

Powiatowy Rzecznik Konsumentów

2576
Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Dariusz Dąbrowski

Powiatowy Rzecznik Konsumentów realizuje zadania z zakresu:
1) prowadzenia bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i udzielania informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów;
2) współpracy z organizacjami chroniącymi interesy konsumentów;
3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
4) wykonywania innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub w przepisach odrębnych.
Kontakt:
ul. Prądzyńskiego 3
05-200 Wołomin
pok. nr 202

TEL. (22) 787 43 01, 03, 04   wew. 121
FAX (22) 776 50 93

Godziny pracy:

  • Rzecznik telefonicznie udziela porad konsumenckich w
poniedziałki 10.00 - 17.00,
wtorki, środy, czwartki i piątki 8.00-15.00

  • Rzecznik osobiście udziela porad konsumenckich w
poniedziałki 10.30 - 17.00,
czwartki 9.00-15.00
(po wcześniejszym umówieniu spotkania - 22 787-43-01, wew. 121)



KARTA USŁUG

WNIOSEK KONSUMENTA