Dziś jest 21 września 2017 r., imieniny Mateusza, Miry
Główna treść‡ strony

Planowane produkty

Foto

Produkty, dotyczące każdej z wymienionych wyżej kategorii usług publicznych:

A. Mapa zasobów - ilościowe dane dotyczące świadczonych usług uwzględniający działanie instytucji powiatowych, gminnych oraz instytucji samorządu wojewódzkiego, państwowych, gospodarczych oraz pozarządowych pozwalająca określić dostępność usług. Podmiotem opracowania mapy będzie obywatel, który w każdej gminie korzysta z usług publicznych oferowanych przez różne instytucje publiczne i nie publiczne. Mapa zasobów będzie opublikowana w Internecie oraz w formie drukowanej.

B. Katalog metryk mierników umożliwiających rutynowe monitorowanie poziomu dostępności i skuteczności wybranych usług publicznych w różnych JST. Mierniki pozwolą dokonać porównania dostępności i efektywności usług pomiędzy różnymi JST oraz służyć ich monitorowaniu w różnych okresach czasu.

C. Raport diagnostyczny zawierający analizę ilościową i jakościową świadczonych usług. W raporcie zostaną ujęte diagnozy:
a) kosztów świadczenia poszczególnych UP, w tym zróżnicowanie terytorialne tych kosztów (np. miasto/wieś,),
b) poziomu osiągnięcia prawnie określonych standardów dla UP wraz z identyfikacją przyczyn niepełnego osiągnięcia tych standardów,
c)poziomu zaspokojenia potrzeb społecznych, związanych z UP, wraz z identyfikacją przyczyn niepełnego zaspokojenia tych potrzeb,
d) przyczyn niesatysfakcjonującej dostępności lub jakości UP,
Raport będzie opracowany w oparciu o segmenty: ogół populacji, rodziny wielodzietne, osoby starsze, osoby niepełnosprawne.
Raport będzie opracowany w oparciu o podział terytorialny JST.

D. Lista działań usprawniających, ukierunkowanych na podniesienie dostępności i jakości UP wraz z propozycją narzędzi ich wdrożenia i metod monitorowania skuteczności planowanych działań;

D. Strategia rozwoju usługi publicznej, opracowana w formie jednego dokumentu zawierająca materiały opracowane w ramach działań realizowanych przy opracowaniu pkt A-D.

E. Strategia napisana w języku niespecjalistycznym.

Herb Powiatu Wołomińskiego
Starostwo Powiatowe w Wołominie

ul. Prądzyńskiego 3, 05-200 Wołomin

tel. (0-22) 787-43-01, 03, 04
fax: (0-22) 776-50-93

e-mail: kancelaria@powiat-wolominski.pl
www: http://www.powiat-wolominski.pl

NIP: 125 09 40 609
REGON: 01 32 69 344

Godziny otwarcia:
poniedziałki, w godz. 10.00 - 18.00,
wtorki - piątki, w godz. 8.00 - 16.00

Wydział Budownictwa przyjmuje interesantów:
poniedziałek - 10.00 - 18.00
wtorek, czwartek w godz. 12.00 - 16.00
środa, piątek w godz. 8.00 - 16.00

Biuletyn Informacji Publicznej:
http://www.bip.powiat-wolominski.pl

Godziny pracy kas starostwa:
przy ul. Prądzyńskiego 3
- poniedziałek - 10.00-15.00
- wtorek - piątek - 8.00-13.00

w budynku Ewidencji Gruntów i Budynków przy ul. Powstańców 8/10
- poniedziałek - 10.30-17.30
- wtorek - piątek - 8.30-15.30

w budynku Wydziału Komunikacji przy ul. Kobyłkowskiej 1A
- poniedziałek - 10.00-17.45
- wtorek - piątek - 8.00-15.30


  • Tak rodzina
  • Współpraca z organizacjami pozarządowymi
  • Konsultacje Społeczne
  • Przewodnik po Szkołach Ponadgimnazjalnych
  • Wieloletni program Inwestycyjny

Statystyka oglądalności strony

Strona oglądana: 2790 razy.

© 1999-2015 Starostwo Powiatowe w Wołominie
Projekt: INFOSTRONY - ADAM PODEMSKI, tel: (22) 818-72-14

Zamknij Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką plików cookies i podobnych technologii. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.